2014-10-20

Tjänsteledighetsdagboken 2014-10-20

Bakgrund

Eftersom jag nu är på tjänsteledighet och kommer att koda helt på egen hand utan deadlines, planering eller någon chef så kan det vara bra att skriva lite om vad som händer.

Tidiga tankar

Redan innan min tjänsteledighet täntke jag på att skriva ner mit arbete när det gäller projekt. Det är något jag ofta tänker på men aldrig haft någon övergripande syn på. Det går upp och ner och på något sätt går det runt. Om jag lyckas skriva ner mitt arbete så kanske det går att se hur jag faktiskt lyckas.

Utvecklarkommentarer

En annan anledning till att skriva dagbok skulle vara att ta upp olika problem som dagligen dyker upp. Med alla olika teknologier så uppstår det jämnt något. Det är ändå med Google App Engine, Maven, Eclipse, Java, JavaScript, CSS, HTML och Objectify jag jobbar med! 

Musik

Dagens musik: Devo, Switched on Bach, slumpat från Acid Flash albumen och Alien Rain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar